faqs

Γιατί να διαλέξω εσάς;

Για πολλούς λόγους μπορείτε να μας επιλέξετε:

  • Άμεσα – Οικονομικά – Αξιόπιστα
  • Δωρεάν διάγνωση hardware προβλήματος
  • Δωρεάν παραλαβή – παράδοση στο χώρο σας
  • Δώρο από την Deltabox.gr με κάθε σας επισκευή

H PC Help και οι εξειδικευμένοι τεχνικοί της θα σας δώσουν γρήγορα και οικονομικά λύση σε όποιο πρόβλημα και αν αντιμετωπίζετε, απλά δοκιμάστε μας και δεν θα χάσετε!

Έχετε κάποιο τιμοκατάλογο;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για κάποιες από τις βασικότερες εργασίες που μπορούμε να κάνουμε μέσα από την κατηγορία “επισκευές” αλλά αν επιθυμείτε μπορείτε να δείτε και τα πακέτα προσφορών που έχουμε δημιουργήσει για εσάς.

Χρεώνεται την διάγνωση;

Πολιτική της εταιρείας μας είναι να μη χρεώνουμε τη διάγνωση hardware και software προβλήματος που πραγματοποιούμε στο εκάστοτε μηχάνημα στη περίπτωση που ο πελάτης θα προχωρήσει σε επισκευή του μηχανήματος ή της συσκευής του.Αν προχωρήσει στην εκάστοτε επισκευή τότε η διάγνωση είναι δωρεάν.Εάν από την άλλη δεν επιθυμεί κάποια επισκευή τότε η διάγνωση προβλήματος software είναι 20€ και η διάγνωση προβλήματος hardware είναι 10€.Ένα μηχάνημα το οποίο παρουσιάζει πρόβλημα στο λειτουργικό δεν χρειάζεται να γίνει διάγνωση από εμάς και η λύση είναι είτε κάποια βελτιστοποίηση και καθαρισμός είτε κάποιο πακέτο εγκατάστασης λειτουργικού.Δείτε τα πακέτα εδώ.

Χρεώνετε την παραλαβή – παράδοση;

Όχι, η παραλαβή και η παράδοση της συσκευής ή του μηχανήματός σας είναι εντελώς δωρεάν σε περίπτωση επισκευής.Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε οποιαδήποτε επισκευή, υπάρχει μία ελάχιστη χρέωση 5€.

Στις τιμές περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ;

Όχι στις τιμές που αναγράφονται σε όλο το site, δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ, ούτε για τις υπηρεσίες software αλλά ούτε και για τις υπηρεσίες hardware.

Δίνετε κάποια εγγύηση για τις επισκευές;

Ναι για οποιαδήποτε επισκευή hardware προβλήματος, παρέχεται εγγύηση η οποία αναγράφεται στην εκάστοτε εργασία, όπως επίσης παρέχεται και εγγύηση και για το εκάστοτε ανταλλακτικό.

Δεν παρέχεται εγγύηση για τις υπηρεσίες sofware διότι για οποιαδήποτε ενέργεια πάνω στο μηχάνημα και το λειτουργικό, υπαίτιος είναι ο πελάτης για την όποια χρήση πραγματοποιεί αυτός πάνω σε αυτό και δεν αναλαμβάνουμε περαιτέρω ευθύνη.

Πως μπορώ να έρθω σε επαφή μαζί σας;

Μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας τηλεφωνικώς στα τηλέφωνα 6983 751 191 και 6936 819 827 όπως επίσης και μέσα από την φόρμα επικοινωνίας που παρέχουμε εδώ. αλλά και μέσω της ηλεκτρονικής μας διεύθυνσης support@pchelpgr.gr για οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία σας.

Πως μπορώ να σας δώσω το μηχάνημα ή την συσκευή μου για επισκευή;

Η παραλαβή και η παράδοση της συσκευής γίνεται απλά και μόνο με ένα τηλεφώνημα μαζί μας ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.Επικοινωνείτε με εμάς και στις επόμενες ώρες ένας τεχνικός μας βρίσκεται στον χώρο σας για την παραλαβή της συσκευής ή του μηχανήματος σας.